سفارش تابلو نقاشی خط

بررسی مشخصات و قیمت انواع تابلو نقاشی خط ، تابلو خوشنویسی نستعلیق و شکسته نستعلیق، تابلو خط نقاشی و نقاشیخط ساده و مدرن

سفارش تابلو نقاشی خط

بررسی مشخصات و قیمت انواع تابلو نقاشی خط ، تابلو خوشنویسی نستعلیق و شکسته نستعلیق، تابلو خط نقاشی و نقاشیخط ساده و مدرن

نقاشی خط از زیان استاد صداقت جباری

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

تعریف نقاشی خط از زیان استاد صداقت جباری اینگونه است : 

نقاشی خط در واقع شاخه تقریبی جدیدی از خوشنویسی با قرائت امروزی از خوشنویسی است . به لحاظ این که عرصه های مختلفی از خوشنویسی ، نقاشی و گرافیک را تحت الشعاع قرار می دهد. من سال ها خوشنویسی سنتی کار کردم و این اواخر به نقاشیخط پرداختم و هرکسی بنا بر رویکرد اولیه اش برخورد نقاشانه ، خوشنویسانه یا گرافیکی با نقاشیخط دارد.

 

 

من در نقاشیخط بیشتر برخورد خوشنویسانه دارم. بیشتر هم به خط نستعلیق می پردازم. تابلوهای نقاشیخط الزاما وامدار ادبیات نیستند. می توانند فقط با استفاده از فرم حروف و فضای رنگی حالت ایجاد کنند ، ولی جون ما ادبیات غنی ای داریم که به سادگی نمی توان از آن گذشت و چون از قدبم الایام خط هم در خدمت همین انتقال پبام و ادبیات بوده است من نیز در کارهایم از ادبیات استفاده می کنم.

 

به همین دلیل از تابلوهای بدون عنوان پرهیز می کنم و به لحاظ اینکه خوشنویسی ما فضای هندسی عمیقی دارد که روی هندسه طلای اش کار شده است ، فرم خطوط به لحاظ حسن همجواری قابل استفاده هستند.

 

 

خطوط سنتی ماقبل نستعلیق و ثلث بدون اینکه فرم حروف در آنها به هم ریخته شود می تولنند دستمایه یک تابلو نقاشیخط باشند. این دیگر برمیگردد به توانایی هنرمند نقاشی خط که از چه لوازمی و چه مواردی برای خلق اثرش استفاده کند. اینجا هنرمند خوشنویس مثب کارگردانی می شود که از بازیگران مختلف بازی می گیرد.

در نقاشیخط چه به لحاظ فرم و چه فضا و مواد و مترال هیچ محدودیتی وجود ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی